40-åriga oskulder?

Kom i går att tänka på den förmodligen fantastiska filmen The 40 year old virgin. Det lär ju finnas några som inte har fått till det trots 40 år på jordytan. Undrar hur de reagerade på filmtiteln.

Undrar också hur idén till filmen kom upp.
- OK, nu har vi gjort King Kong, Jurassic Park, Terminator (I-III, eller är det IV?), Älskling, jag krympte barnen. Och så vidare. Vi måste komma på ytterligare en helt osannolik film. Men vad ska den handla om?
- En film om världsfred!
- Nej, inte osannolikt nog.
- Jag vet! En film om en 40-årig oskuld!
- Perfekt. Det tar vi.

I morgon får jag målat i min lägenhet. Just nu är det totalkaos med hela mitt bohag samlat mitt i rummet. Jag får också nöjet att sova i soffan i natt. I morgon bär det av till götet och representation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0